BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
Sursa inspiratiei noastre pentru Audi TT: cercul. Frumusete infinita, fascinatie infinita. Se regaseste în multe detalii ale modelului TT si nu convinge doar pe cei care sunt pasionati de design, ci mai ales pe cei care iubesc masinile sport de rasa pura.


Pura încredere în sine
Distante mici între extremitati si roti, ecartament lat. Pasajele rotilor accentuate si tevile de evacuare clar vizibile. Audi TT emana pura încredere în sine, de la linia atletica laterala si pâna la sectiunea posterioara musculoasa.

Estetica mereu actuala
Purism în forma sa cea mai frumoasa. Design-ul functional întâlneste estetica mereu actuala. Partea frontala este definita prin singleframe-ul cu elemente de design în negru stralucitor si prin proiectoarele de ceata nou desenate. În combinatie cu farurile optionale Xenon plus, Audi TT dispune de lumini de zi cu tehnologie LED.

Integrare armonioasa
Spoilerul spate al modelului Audi TT iese automat la viteza de 120 km/h si amelioreaza stabilitatea dinamica. La 80 km/h se integreaza din nou armonios în linia sectiunii posterioare. Sau puteti sa actionati spoilerul simplu, cu ajutorul unui buton.

Un nou propulsor: mai multa putere, mai mult cuplu, mai putin consum. Turbosupraalimentare, tehnologie TFSI® si sistemul inovator Audi valvelift, acestea sunt caracteristicile definitorii ale motorului în 4 cilindri de 2,0 litri cu 211 CP (155 kW).

Motorul 2.0 TFSI a fost conceput special pentru TT. Pentru a genera puterea de 155 kW (211 CP), au fost modificate, printre altele, transmisia cu biela-manivela, chiulasa si valvele de admisie. Noul sistem Audi valvelift, constând în masuri de optimizare a admisiei de aer si a sistemului de evacuare, precum si turbosuflanta cu performante ameliorate, permit modelului TT sa beneficieze de potentialul complet al tehnologiei TFSI®.

Motorul cu turatii înalte, în patru cilindri, dispune de rezerve de putere superioare pe care le exploateaza în mod dinamic si totodata armonios, pe toata plaja de turatii. Datorita turbosupraalimentarii se genereaza un cuplu motor impresionant de 350 Nm, pe o plaja larga între 1.600 si 4.200 min-1.

Suficient cu teoria. În practica, TT Coupé 2.0 TFSI cu transmisia optionala S tronic, accelereaza în doar 6,0 secunde de la 0 la 100 km/h... si apoi mai departe pâna la viteza maxima de 245 km/h.

În continuare disponibil este si motorul de 1,8 litri TFSI care dispune de 118 kW (160 CP), iar performantele sale maxime sunt disponbile pe o plaja larga între 4500 min-1 si 6200 min-1.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt: 6,4-7,2 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 149-169 g/km

Audi a revolutionat sportul cu motor: în anul 2006, Audi R10 TDI a fost prima masina de curse cu motor diesel care a reusit sa câstige Cursa de 24 de ore de la Le Mans, iar apoi a repetat de mai multe ori victoria. În Audi TT 2.0 TDI quattro va asteapta deci, tehnologie cu gene de învingator.

Veti simti sistemul puternic de propulsie imediat ce veti accelera: multumita tehnologiei Common Rail care injecteaza combustibilul cu pâna la 1.800 bar, direct în camera de ardere. 125 kW (170 CP) si cuplul maxim de 350 Nm, aduc coupéul în 7,5 secunde de la 0 la 100 km/h.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt: 5,3 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 139 g/km

Eficienta si putere. Motorul de înalta performanta TFSI® cu 200 kW (272 CP) constituie elementul central sportiv al modelului Audi TTS Coupé. Sunetul puternic îi semnalizeaza deja potentialul.

Motorul 2.0 TFSI a fost conceput special pentru TTS. Pentru a genera puterea de 200 kW (272 CP), au fost modificate, printre altele, transmisia cu biela-manivela, chiulasa si valvele de admisie. Noul sistem Audi valvelift, constând în masuri de optimizare a admisiei de aer si a sistemului de evacuare, precum si turbosuflanta cu performante ameliorate, permit modelului TTS sa beneficieze de potentialul complet al tehnologiei TFSI®. Combustibilul este dozat cu exactitate si injectat în camera de ardere, unde se evapora, proces prin care este absorbita caldura aerului curat. Astfel a putut fi sporit gradul de compresie si prin urmare si eficacitatea. Multumita acestor tehnologii, motorul TFSI se transforma într-o adevarata uzina compacta, iar curba de dezvoltare a puterii prezinta caracteristici exceptionale.

Motorul cu turatii înalte, în patru cilindri, dispune de rezerve de putere superioare pe care le exploateaza în mod dinamic si totodata armonios, pe toata plaja de turatii. Datorita turbosupraalimentarii se genereaza un cuplu motor impresionant de 350 Nm, pe o plaja larga între 2.500 si 5.000 min-1, iar demarajul este extrem de spontan.

Suficient cu teoria. În practica, TTS Coupe cu transmisia optionala S tronic, accelereaza în doar 5,2 secunde de la 0 la 100 km/h... si apoi mai departe pâna la viteza maxima de 250 km/h (limitata electronic).

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt: 7,7-7,9 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 179-184 g/km

Motorul TFSI. Inima modelului TT RS. Mai mult decât tehnologie complexa. Genereaza emotii si momente intensive. Deja de la pornire: Sunetul puternic al propulsorului cu 5 cilindri semnalizeaza puterea enorma. Fiind conceput special pentru TT RS, catapulteaza Coupe-ul în doar 4,6 secunde si Roadster în 4,7 secunde de la 0 la 100 km/h.

La fel de impresionant: TT RS Coupé accelereaza în 15,9 secunde de la 0 la 200 km/h, iar TT RS Roadster în 16,9 secunde. Transmisia manuala cu 6 trepte de viteza asigura conexiunea cu tractiunea integrala quattro®, oferind senzatii ca în sportul cu motor. Pure. Pline de emotie. Extrem de dinamice.
Putere extraordinara de propulsie si adrenalina: ambele sunt generate de motorul TT RS în doar câteva fractiuni de secunda. Cei 250 kW (340 CP) ai modelului TT RS deabia asteapta sa fie eliberati. Deja de la turatii reduse, motorul ofera un cuplu mare. Iar acest potential este disponibil pe o plaja foarte larga, cu un maxim impresionant de 450 Nm, între 1.600 si 5.300 min-1. Pentru o propulsie ce taie respiratia, agilitate extraordinara si emotii extreme. Pe orice fel de sosea. În fiecare secunda.

Mai mult cuplu, mai multa eficienta: motorul TT RS este primul motor Audi în cinci cilindri care combina injectia directa FSI® cu turbosupraalimentarea. Arderea eficienta si exploatarea optimizata a combustibilului dozat cu exactitate. Iar turbosupraalimentarea permite un cuplu maxim mare, în conditiile unor turatii reduse. Aceasta înseamna pentru Dumneavoastra: putere fascinanta, dar consum moderat.

Sistemul constructiv în 5 cilindri este adânc înradacinat în gena Audi. Prin nenumarate succese în sportul cu motor. Modele legendare au fost propulsate cu motoare supraalimentate cu 5 cilindri: de la Urquattro si pâna la Sport quattro S1 si automobilele IMSA/GTO. O traditie îndelungata care transforma TT RS în succesorul de drept al modelului Urquattro. Dar dinamismul mostenit poate fi crescut chiar mai mult: prin apasarea butonului Sport. Motorul raspunde chiar si mai direct la actionarea pedalei de acceleratie, sunetul sistemului de evacuare este mai puternic. Rezultatul: senzatii dinamice cum n-au mai existat vreodata.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt: 9,2-9,5 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 214-221 g/km