BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
Multe s-au schimbat, unul a ramas - Audi A4 Limuzina este fara īndoiala un Audi si totodata mai mult decāt un autovehicul. O personalitate mobila si un standard ce pāna acum se presupunea a apartine clasei superioare.


O figura marcanta
Noua capota "sculptata" īn profil tridimensional īsi gaseste locul perfect alaturi de Audi Singleframe īn Steingrau. Prizele laterale de aer nou proiectate si proiectoarele de ceata cu profil dreptunghiular se integreaza īntr-o imagine de ansamblu impecabila.

Provocatoare tehnologic
Farurile optionale Xenon plus īn noul lor design nu doar arata mai bine ci alaturi de echiparea cu banda omogena de lumini LED seteaza noi provocari tehnologice.

Linii clare
Liniile clare definesc silueta de limuzina clasica, alaturi de caracteristicile acesteia de eleganta si echilibru. Linia continua a umerilor si capota lunga ofera o imagine alungita a autovehiculului si dinamism. Caroseria puternica semnaleaza o sportivitate īncrezatoare, care alaturi de linia acoperisului accentueaza eleganta.

Motoarele pe benzina sunt dotate cu tehnologia TFSI®, combinatia consecventa dintre injectia directa si economica si supraalimentare. Toate unitatile sunt dotate din standard cu sistemul Start-Stop si cu functia de recuperare a energiei, cu ajutorul carora apartin clasei recunoscuta pentru cel mai mic consum carburant.

Tehnologia TFSI® vine la Audi A4. Aceasta combina avantajele tehnologiei FSI® cu cele ale supraalimentarii, asigurānd o putere īmbunatatita. Cele doua motoare TFSI care stau la dispozitie sunt dotate cu sistemul Start-Stop si īndeplinesc normele de poluare EURO 5. Motorul 1.8 TFSI dezvolta 125 kW(170CP) si un cuplu maxim de 320Nm. Acesta face parte din motoarele economice disponibile din clasa sa. Sistemul Audi valvelift reduce consumul, iar un management termic aduce motorul mai repede la temperatura de functionare. Īn acelasi timp, acesta īncalzeste interiorul, ceea ce mareste confortul dumneavoastra si ajuta la o micsorare suplimentara a consumului. Motorul 2.0 TFSI, furnizeaza nu mai putin decāt 155 kW (211 CP) pāna la 350 Nm. Si acesta se remarca prin valori de consum bune si emisii mici de CO2.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt: 5,7–7,0 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 134–159 g/km

Puteti observa adevaratul potential, dinainte ca acesta sa devina evident. Astfel, puternicul Audi A4 allroad quattro poate īndeplini orice nevoie. Un motor puternic si eficient, de noua generatie: motorul 2.0 TFSI cu sistem Audi valvelift dezvolta, printr-o dinamica sportiva, o putere de 155 kW (211 CP) si ofera un consum redus de carburant.

Tehnologia TFSI® īmbina consecvent avantajele injectiei directa si economica FSI® cu supraalimentarea, ce asigura o putere īmbunatatita. Motorul 2.0 TFSI dezvolta 155 kW (211 CP) pāna la 350 Nm. El se remarca prin valori de consum bune si prin emisii reduse de CO2. De la sine īnteles, acesta se īncadreaza īn norma de poluare EURO 5. Pentru a realiza efectele anterioare, unitatea este dotata din serie cu sistem Start-Stop si se situeaza printre cele mai economice din punct de vedere al consumului, pentru autovehiculele din clasa sa.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt:7,2–7,3 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 169–170 g/km

Inima modelului Audi S4 Limuzina bate puternic pentru motorsport. Motorul cu 6 cilindrii uimeste prin cei 245 kW (333 CP) ai sai si se foloseste de tehnologia inteligenta TFSI®.

Cu ajutorul raspunsului spontan si puterea extraordinara pe plaja de turatii, unitatea īn 6 cilindrii face posibila o tinuta de drum deosebit de sportiva. Audi S4 Limuzina se foloseste de tehnologia TFSI®. Aceasta combina avantajele injectiei directe cu supraalimentarea mecanica inovativa cu intercooler. Supraalimentarea mecanica asigura o putere īmbunatatita. Cu ajutorul acesteia, 3.0 TFSI V6 devine o unitate compacta cu un consum moderat.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt: 8,1 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 190 g/km

O apasare a pedalei de acceleratie este de ajuns pentru a elibera cei 331 kW (450 CP) ai agregatului de 4,2 litri V8. Audi RS 4 Avant accelereaza de la 0 la 100 km/h īn doar 4,7 secunde, fara īntreruperi de putere - datorita S tronic cu sapte trepte din standard. Ajunge cu usurinta la viteza maxima de 250 km/h*. La cerere, limita poate fi mutata la 280 km/h*.

Recunoasteti puterea modelului Audi RS 4 Avant īnca de la prima cheie. Acesta este propulsat de motorul FSI V8 de 4,2 litri: unitatea beneficiaza de tehnologia FSI, adusa direct de pe pista de curse si lucreaza cu un concept de turatie īnalta (HDZ - Hochdrehzahlkonzept).
La tehnologia FSI, benzina este injectata direct īn camera de ardere, unde este supusa compresiei. Astfel, se creaza un amestec de carburant cu aer, ce produce o ardere deosebit de eficienta, performante sporite si putere crescuta. Pe lānga acest lucru, injectia directa ajuta la racirea interna a camerei de ardere, iar compresia motorului poate fi crescuta. Din aceste cauze apar avantajele la capitolele putere si cuplu.

O alta componenta importanta pentru puterea RS 4 Avant, conceptul de turatie īnalta (HDZ). Datorita acestuia, propulsorul extrem de agil raspunde instantaneu si ofera un sunet extraordinar.

Propulsorul de īnalta performanta din Audi RS 4 Avant permite turatii de pāna la 8.500 min-1. Cuplul maxim de 430 Nm este atins īntre 4.000 si 6.000 min-1, iar īntre 3.000 si 8.000 min-1 sta la dispozitie 90% din putere. RS 4 Avant sprinteaza de la 0 la 100 km/h īn doar 4,7 secunde, iar dupa alte 11,4 secunde se afla deja la 200 km/h.

*Limitata electronic.

Consum si emisii:
Consum mixt: 10,7 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 249 g/km