BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
Ce ar fi daca tehnologia ar putea fi actionata intuitiv? Daca aspectul pur ar intalni functionalitatea inovativa? Daca sportivitatea si progresul ar constitui un întreg?

Noul Audi A3 este raspunsul tuturor acestor întrebari. Aspectul acestuia este unitar, iar dinamica sa impresioneaza mai mult cu fiecare calatorie.
Avans frumos
Suplu, masculin si dinamic: aspectul noului Audi A3. Partea laterala este definita de-a lungul chederelor geamurilor de linia inferioara marcanta Tornado si deasupra pragurilor de liniei Dynamic. Suprafete sculptate si tensionate se intrepatrund cu linii si lumina, oferind astfel un aspect compact si puternic. Acoperisul specific unui coupé subliniaza sportivitatea, iar spatele puternic asigura o pozitie plina de incredere.

Avans sportiv
Farurile înguste exprima aspectul concentrat si determinat. Farurile Xenon plus cu lumini de pozitie cu tehnica LED, cât si adaptive light cu control continuu al distantei de iluminare sunt disponibile la cerere. Oglinzile exterioare sunt asezate similar unui vehicul sport.

Avans dinamic
Stopurile subtiri si divizate dispun de tehnica LED, doar împreuna cu optionalul Xenon plus si actioneaza asupra sportivitatii si latimii modelului Audi A3. Eleronul integrat în acoperis asigura un aspect deosebit de dinamic si sportiv în partea din spate.

La tehnologia FSI®, carburantul este injectat direct în camera de ardere si fin pulverizat. Alimentarea cu benzina se face în ordinul milisecundelor daca motorul cere. Acest lucru contribuie la o utilizare responsabila de combustibil si la un consum scazut.

Audi A3 utilizeaza tehnologia TFSI®. Aceasta îmbina avantajele FSI - eficienta si dinamica - cu supraalimentare, dezvoltând o putere sporita. Acestea fiind spuse, motorul 1.4 TFSI 90 kW (122 CP) va duce la destinatie într-un mod puternic cât si economic.

Agregatul 1.8 TFSI 132 kW (180 CP) lucreaza cu sistemul Audi valvelift si cu un management termic inteligent. Prin comutarea a doua came de evacuare se realizeaza un cuplu mai mare la turatii scazute, iar asta veti simti si dumneavoastra: motorul raspunde mai rapid, iar alaturi de S tronic® accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 7,2 secunde. În plus, sistemul Audi valvelift economiseste carburant si micsoreaza emisiile de CO2. Motorul 1.8 TFSI foloseste, pe langa cea directa, si injectia indirecta, obtinând astfel un plus de eficienta la încarcare partiala.

Turbina dispune de un electromotor Wastegate controlat precis si rapid. În plus, colectorul de esapament este integrat în capul cilindrului si este racit cu apa, micsorând astfel temperatura esapamentului.

Toate aceste masuri scad consumul, chiar în regim sportiv. Bineînteles, ambele unitati se incadreaza în norma de poluare EURO 5.

Consum si emisii:
Consum mixt: 5,6–5,2 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 130–120 g/km

Fiecare al doilea Audi vândut astazi este un Diesel. Ceea ce pare atât de natural astazi, acum 20 de ani provoca curiozitate: Audi revolutiona piata auto cu primul motor 2.5 TDI. Prin inovatii precum tehnologia Common Rail, motorizarile TDI au devenit si mai eficiente. Injectoarele asigura o distributie fina si precisa a carburantului.

Astfel, înca de la primele motoare TDI, acestea au devenit mai economice, în timp ce puterea lor specifica a crescut. Acest progres se datoreaza si utilizarii motorizarilor TDI în motorsport. In 2006, Audi R10 TDI a fost primul vehicul de curse cu motorizare diesel ce câstiga cursa de 24h de la Le Mans – victorie repetata pâna în 2012.

Audi A3 este dotat cu un motor 2.0 TDI 110 kW (150 CP), ce impresioneaza prin puterea si prin eficienta sa. Tehnologia Common Rail lucreaza cu patru injectoare si se remarca printr-un raport excelent de performanta, confort de drum si acustica. Pe lânga acestea, motorul 2.0 TDI dispune de un management termic performant, de ultima generatie. Cuplul maxim este de 320 Nm la 1.750 min-1, iar în doar 8,6 secunde ajungeti la 100 km/h. Agregatul, împreuna cu o cutie de viteze manuala, are un consum mediu de 4,1 l/100 km, corespondentul a 106 g CO2/km. Motorul TDI îndeplineste cerintele stabilite de norma de poluare EURO 5.

Consum si emisii:
Consum mixt: 4,1 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 106 g/km

Constructia Audi ultra mentine greutatea modelului Audi S3 la un nivel extraordinar de scazut. Bucurati-va de o calatorie deosebit de agila si de eficienta în combinatie cu motorul 2.0 TFSI.

Cei 221 kW (300 CP) din S3, cutia de viteze cu dublu ambreiaj S tronic si tractiunea integrala permanenta quattro® sprinteaza de la 0 la 100 km/h în doar 5,1 secunde. Cuplul de 380 Nm asigura puterea instantanee distribuita de tractiunea quattro catre toate cele patru roti, asigurând totodata un nivel ridicat de stabilitate si tractiune îmbunatatita.

Unitatea 2.0 TFSI lucreaza cu Audi valvelift system, ce se traduce într-un raspuns agil si instantaneu. Galeria de evacuare integrata economiseste spatiu si ajuta la reducerea consumului. Astfel, motorul 2.0 TFSI din noul Audi S3 îndeplineste cerintele impuse de norma de poluare EU 6.

Dinamica la un buton distanta: Cu ajutorul dotarii standard Audi drive select® puteti adapta comportamentul modelului S3 la nevoile dumneavoastra. Optionalul Audi magnetic ride se adapteaza la orice situatie de condus - mai multa dinamicitate sau sportivitate însotita de confort.

Consum si emisii:
Consum mixt: 7,0–6,9 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 162–159 g/km

Noul Audi S3 Sportback: mai puternic, mai sportiv, mai placut. Constructia Audi ultra mentine greutatea modelului Audi S3 Sportback la un nivel extraordinar de scazut.

Tractiunea permanenta integrala quattro®, directia progresiva din standard cât si cutia de viteze optionala cu dublu ambreiaj S tronic® asigura o agilitate extraordinara si, în acelasi timp, un grad ridicat de eficienta.

Pentru data exacta de lansare va rugam sa va informati la partenerul dumneavoastra Audi.

Consum si emisii:
Consum mixt: 7,0–6,9 l/100 km
Emisii CO2 mixt: 162–159 g/km