bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.
Exteriorul Audi A1
O aparitie puternica, marcanta si plina de caracter: Audi A1 este oferta premium si sportivul clasei sale. Umerii accentuati, cu lina continua, arcul plafonului subliniat prin culoare si montantii C înclinati neobisnuit de mult, confera o silueta inconfundabila masinii în trei usi.

Si dimensiunile sunt o dovada a caracterului dinamic: la lungimea de 3,95 metri, cel mai nou model Audi dispune de latimea considerabila de 1,74 metri, dar o înaltime de doar 1,42 metri. Ampatamentul este de 2,47 metri, distantele pâna la extremitati fiind în consecinta scurte.

Privind chiar si numai partea frontala, deja devine evidenta apartenenta modelului A1 la familia Audi, chiar daca sunt incluse printre detalii câteva accente si elemente noi. Grila radiatorului în design singleframe, de exemplu, reprezinta datorita colturilor superioare tesite, o noua etapa a evolutiei.

Si farurile în design tridimensional au un look foarte individualizat. A1 priveste hotarât si concentrat spre sosea. O linie puternic unduita, structureaza interiorul farului. Luminile de zi sunt incluse în standard, la fel ca si la orice alt Audi, iar în cazul farurilor optionale xenon plus, luminile de zi sunt produse de LED-uri care lumineaza într-o banda omogena ce urmeaza linia unduita.

Privind modelul A1 din profil, liniile drepte, usor crescatoare confera o impresie pregnanta care alungesc masina optic si îi dau dinamism. Marginea superioara a capotei motorului se continua sub geamurile laterale, pâna în partea din spate. Un alt element specific Audi este arcul sportiv al plafonului. La cerere poate fi vopsit în una dintre cele patru culori de contrast. Arcul se termina cu montantul C, care este mai înclinat decât la un coupe si astfel confera sectiunii posterioare o încheiere mai sportiva, care accentueaza mai mult spoiler-ul plafonului.

Privind din spate, latimea este accentuata de hayonul care se continua în lateral - un element exclusiv, inedit în segmentul compact. Hayonul are o forma marcanta, iar blocurile optice spate formate dintr-un singur segment, accentueaza de asemenea latimea si sunt desenate si integrate plastic în design. În combinatie cu xenon, si acestea lumineaza cu tehnologie LED.

Audi A1 dispune de tehnologia TFSI®. Deosebita în acest sens este îmbinarea avantajelor FSI® (eficienta si dinamism) cu turbosupraalimentarea care asigura dezvoltarea cuplului pe o plaja mai mare de turatii.

Noul motor 1.2 TFSI, care dezvolta o putere de 63 kW (86 CP), dispune de un carter motor din aluminiu turnat sub presiune cu bucse inovatoare din fonta cenusie si curea ce nu necesita întretinere. Grupul de pistoane din materiale usoare, genereaza o frecare redusa, iar circuitul de ulei si cel de lichid de racire asigura eficacitatea maxima. Veti simti imediat toate acestea, având în vedere consumul redus, cu o valoare mixta de doar 5,1 l/100 km si cuplul maxim de 160 Nm la 1.500 min Ż1.

Motorul sportiv 1.4 TFSI genereaza 90 kW (122 CP) si este construit în mod evident pentru putere maxima si consum avantajos, propulsând modelul Audi A1 cu un cuplu de 200 Nm (1.500 min Ż1) pâna la 203 km/h. Sistemul sau de racire cu apa pentru aerul de supraalimentare este integrat în teava de aspiratie; astfel este redus volumul sistemului de aer de supraalimentare si va este oferit mai mult dinamism. Audi este unul dintre primii producatori auto care combina S tronic cu sistemul Start-Stop. Ambele sisteme sunt adaptate reciproc; astfel A1 consuma mai putin combustibil.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt 5,1-5,3 l/100km
Emisii CO2 mixt 118-122 g/km

Consumul de carburant si emisiile de CO2 ale unui autovehicul depind nu doar de randamentul sau energetic, ci si de comportamentul la volan si de alti factori care nu tin de tehnica. Valorile sunt masurate pentru autovehicul în dotare standard si luând în calcul greutatea soferului (75 kg).

Fiecare al doilea Audi vândut în prezent are motor diesel. Nici nu este de mirare: Inovatiile precum tehnologia Common Rail au eficientizat motorul TDI tot mai mult. Consecinta logica: propulsia diesel intra în sportul cu motor. Cu succes: în 2006 prima masina de curse cu motor diesel câstiga cursa de 24 de ore de la Le Mans, si anume Audi R10 TDI ...si repeta apoi de mai multe ori aceasta victorie.

Audi A1 ofera motorizarea de 1,6 litri TDI cu 77 kW (105 CP). Sistemul de injectie Common Rail dispune de patru injectoare si este caracterizat prin raportul excelent dintre performanta, confort la condus si silentiozitate. Astfel acest propulsor consuma mixt doar 3,9 l/100 km. Si mai impresionante sunt emisiile: 103 g CO2/km. Astfel îndeplineste desigur conditiile normei Euro 5.

Consum si emisii:
Consum combustibil mixt 3,9 l/100km
Emisii CO2 mixt 103 g/km